اجتماعی

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:04

مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

پلتفرم بازي Splinterlands با همکاري Loak و Waka Flocka Flame، مجموعه منحصر به فرد NFT خود را تنها در 30 ثانيه فروخت.

نتيجه همکاري اين بازي بلاک چين با مرکز NFT هاي پوشيدني و خواننده رپ، داراي کاربرد بيشتري در خارج از بازي است.

مجموعه Waka Flocka NFT دو عملکرد اصلي نيز خواهد داشت. به عنوان يک کارت احضار قابل بازي و به عنوان NFT هاي پوشيدني در فيلترهاي AR Snapchat در نسخه‌هاي معمولي و طلايي عرضه خواهد شد.

کارت احضار قابل بازي، به نام Waka Spiritblade، يک احضار کننده مرگ افسانه‌اي 3 هزينه‌اي با توانايي سم است. اين قابليت براي تمام هيولاهاي کاربر در ميدان اعمال خواهد شد. بدين ترتيب اين شانس 50 درصدي را براي آنها نيز ايجاد مي‌کند تا در هنگام ضربه به هيولاهاي دشمن سم خود را وارد کنند NFT هاي Waka Flocka فروخته شده، همه در سطح حداکثر خواهند بود.

دکتر جسي اگرود رايش مديرعامل Splinterlands، هيجان خود را در خصوص همکاري با Loak و Waka Flocka Flame به اشتراک گذاشت.

NFTها اميد مالکيت واقعي را دارند و بخش بزرگي از آن براي دارايي‌هاي درون بازي خريداري شده توسط کاربران است و خارج از بازي فروخته شوند. اين تنها يکي از اولين نمونه‌هاي اميدوارکننده است که ارزش پيشنهادي را براي گيمرها تغيير خواهد داد.

معرفي بازي Splinterlands 

 

s8_hj86.jpg

اسپلينترلندز يکي از بازي‌هاي بلاکچيني قديمي در بازار است که به تازگي دستاوردهاي بسياري کسب کرده است. اين بازي در ابتدا با نام استيم مانسترز و در بستر بلاکچين استيم راه‌اندازي شد؛ اما زماني که جاستين تون مديريت اين پلتفرم را بر عهده گرفت، به بلاک چين هايو منتقل شد و در آخر نام آن به Splinterlands تغيير يافت.

در اين بازي، بازيکنان يک دسته کارت جمع‌آوري و طراحي مي‌کنند و با بازيکنان ديگر نيز به رقابت مي‌پردازند.

رقابت در اين بازي به جاي يک سيستم نوبتي شبيه به بازي‌هاي کارتي سنتي، سريع و خودکار هستند؛ مانند بازي‌هاي مبارزه‌اي خودکار.

جذابيت و نوآوري بازي اسپلينترلندز در جمع‌آوري و مبادله کارت‌هاي آن است؛ همه کارت‌ها در بازي Splinterlands از نوع NFT هستند، به اين معني که بازيکنان مالکيت کامل آنها را دارند و مي‌توانند آنها را در بازار نيز معامله کنند.

در اين بازي گيمرها مي‌توانند با برنده شدن در رقابت‌ها توکن کريستال‌ انرژي تاريک کسب کنند و اين توکن‌ها را مي‌توان به بلاک چين‌هاي ديگري مانند اتريوم يا بايننس نيز منتقل کرد. همچنين اين تيم پلي را نيز به بلاک چين وکس ايجاد کرده که به کاربران اجازه مي‌دهد با رپد کردن توکن‌هاي NFT خود بتوانند آنها را در بازارهاي محبوب NFT در بستر بلاک چين وکس معامله کنند. در آگوست سال 2021، اين تيم توکن اکوسيستم خود را با نام اسپلينترشاردز راه‌اندازي کرد و از آن زمان، علاقه کاربران به اين بازي بيش از پيش شده است.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:19

بهترين NVR براي دوربين مداربسته

سلام بر همه دوستان و همراهان گرامي، در اين مقاله تصميم داريم فاکتورها و پارامترهاي مهم براي انتخاب يک NVR خوب را معرفي نماييم. اما قبل از تشريح پارامترهاي يک NVR خوب، لازم است عملکرد اين دستگاه (NVR) معرفي گردد. با شناسايي عملکرد دستگاه  NVR مي‌توان انتخاب بهتري را براي دستيابي به اهداف خود در سيستم نظارت تصويري تصور داشت.

 

به‌طورکلي NVR مخفف Network Video recorder است، که در اصطلاح فارسي ضبط کننده ويديويي تحت شبکه نام دارد. NVRها در مقايسه با رقيب خود يعني DVRها داراي مزاياي بيشتر و تکنولوژي جديدتر هستند. DVRها براي سيستم‌هاي مداربسته آنالوگ به کار مي‌روند و در اصطلاح فارسي ذخيره‌سازي ويديويي ديجيتال نام دارند. نکته‌اي که در هريک از اين دستگاه‌ها وجود دارد اين است که هر دو دستگاه وظيفه ذخيره‌سازي تصاوير ويديويي را بر عهده‌دارند. اما دستگاه‌هاي DVR و NVR در عمل تفاوت‌هاي بنيادي و اساسي دارند که در ادامه به تشريح آن‌ها مي‌پردازيم.

تفاوت هاي اساسي DVR و NVR

دستگاه‌هاي DVR قدمت بيشتري دارند و با اتصال به دوربين‌هاي آنالوگ توسط کابل کواکسيال تصاوير دوربين‌هاي مداربسته را ذخيره‌سازي مي‌نمايند. کابل کواکسيال  وظيفه ارسال تصاوير ويديويي آنالوگ را  از دوربين به  DVRدارد ، البته در سيستم‌هاي جديدتر کابل کواکسيال قادر است تا تصاوير اچ‌دي را به دستگاه‌هاي DVR جديدتر ارسال کند. به‌طورکلي مي‌توان گفت که وظيفه دستگاه DVR پردازش تصاوير آنالوگ و تبديل آن به ديجيتال و درنهايت ذخيره‌سازي مي­باشد. دستگاه DVR وظيفه ذخيره‌سازي و نمايش تصاوير ضبط شده بر را روي هاردديسک را بر عهده دارد.

دستگاه NVR نيز عملکرد مشابهي دارد. اما اين دستگاه تصاوير ديجيتالي را از دوربين‌هايي که در همان شبکه قرار دارند گرفته و ذخيره‌سازي مي‌نمايد.

وظيفه دستگاه DVR پردازش تصاوير آنالوگ و تبديل آن به ديجيتال و درنهايت ذخيره‌سازي مي¬باشد. دستگاه DVR وظيفه ذخيره‌سازي و نمايش تصاوير ضبط شده بر را روي هاردديسک را بر عهده دارد.
دستگاه NVR نيز عملکرد مشابهي دارد. اما اين دستگاه تصاوير ديجيتالي را از دوربين‌هايي که در همان شبکه قرار دارند گرفته و ذخيره‌سازي مي‌نمايد.

دقت شود که در DVR لازم است که بين هر دوربين و دستگاه  DVR  کابل کشي توسط يک کابل کواکسيال انجام گيرد ارتباط بين هر دوربين و دستگاه  DVR به‌صورت نظير به نظير است. اما در دستگاه  NVR اين دستگاه کافي است با يک کابل شبکه به شبکه موجود که دوربين‌ها در آن قرار دارند وصل گردد. دوربين‌هاي تحت شبکه را به نام دوربين‌هاي IP مي‌شناسند. هنگامي‌که دوربين‌ها و NVR به شبکه وصل شوند، دستگاه NVR قادر به ذخيره‌سازي تصاوير دوربين‌هاي تحت شبکه خواهد بود. برخلاف DVR، دستگاه‌هاي  NVR به دوربين‌هاي تحت شبکه اجازه مي‌دهند که تمام فرايند فشرده‌سازي تصاوير، برنامه‌نويسي براي هوشمند سازي و پردازش ويديويي در سمت دوربين انجام شود . در سيستم‌هاي تحت شبکه تصاوير  پس از پردازش توسط دوربين براي ذخيره‌سازي به سمت  NVR ارسال مي­شود.

بيشتر بخوانيد: قيمت دوربين مدار بسته

آيا NVR نسبت به DVR برتري دارد؟

 

 

حتما بخوانيد: انتخاب DVR و NVR مناسب

سؤالي که اينجا مطرح مي‌شود اين است که آيا NVR  نسبت به DVR برتري دارد؟ در صورتيکه شما اکنون سيستم مداربسته آنالوگ داريد و از کابل کواکسيال بهره مي‌گيرد، ممکن است بهترين  NVR  ها نيز براي شما سودمند نباشند. NVR  ها اگرچه مزاياي بيشتري را به نسبت DVR  ها دارند اما به‌هيچ‌وجه نمي‌توانند با کابل‌هاي کواکسيال ارتباط برقرار نمايند. از سويي ديگر برخي از  DVR  ها مي‌توانند دوربين‌هاي تحت شبکه را به خود اضافه کنند، البته سازگاري دوربين‌هاي تحت شبکه با اين نوع  DVR ها و پشتيباني از ويژگي‌هاي دوربين شبکه توسط  DVR محدود است. البته در نسل جديدتر DVRها دستگاه­هاي XVR ارائه‌شده اند که علاوه بر پشتيباني از دوربين‌هاي آنالوگ قادر مي­باشند به‌صورت کامل از دوربين‌هاي تحت شبکه پشتيباني نمايند. به‌طورکلي مي‌توان نتيجه گرفت که براي انتخاب DVR يا NVR لازم است که شرايط خود را ارزيابي نماييد و آنچه با شرايط و نياز شما سازگار است را انتخاب نماييد.

به‌عنوان‌مثال امروزه يکي از نيازهاي مهم و پرطرفدار در صنعت دوربين مداربسته، دسترسي به تنظيمات دوربين از راه دور و يا از بستر شبکه مي­باشد. قبل از توسعه دوربين‌هاي تحت شبکه، تنها دسترسي از راه دور به دوربين­هاي آنالوگ چرخاندن دوربين‌هاي چرخشي (PTZ) بود، البته همين تنظيمات چرخش دوربين بسيار مشکل داشت و تعامل و ارتباط با آن به‌سختي صورت مي‌پذيرفت. به‌واسطه کنترل‌کننده PTZ شما قادر بوديد که به منوي  OSD دوربين دسترسي پيدا کنيد. – منوي OSD همان منويي است که روي صفحه‌نمايش براي تنظيمات ظاهر مي‌شود، مشابه اين منو را در تلويزيون خود مشاهده کرده‌ايد- با دسترسي به منوي OSD دوربين شما قادر خواهيد بود که منوهاي متني را مشاهده کرده و براي تنظيماتي نظير تنظيمات تصوير، تنظيمات روز و شب و .. گزينه مربوطه را انتخاب کنيد و  تنظيمات موردنظر را اعمال کنيد. البته پيکربندي براي دسترسي به منوي دوربين از طريق  OSD به‌سختي صورت مي‌پذيرد و در برخي مواقع، اعمال تنظيمات نيز  نا موفق خواهد بود. بسياري معتقدند پيکربندي OSD بسيار سخت است و در برخي مواقع پياده‌سازي آن شفاف و مشخص نيست و شايد يک تنظيم خاص در پيکربندي مؤثر نباشد.

راهکارهاي اعمال تنظيمات در دوربين هاي تحت شبکه

براي اعمال تنظيمات در دوربين‌هاي تحت شبکه دو راهکار وجود دارد، در راهکار اول به کمک دستگاه  NVR مي‌توانيد مستقيماً به دوربين وصل شده و تنظيمات را روي آن اعمال کنيد. به‌بيان‌ديگر NVR مانند يک واسط عمل مي‌کند و به شما کمک مي‌کند تنظيمات را روي دوربين وارد کنيد. در راهکار دوم براي پيکربندي و تنظيم دوربين مداربسته تحت شبکه مي‌توانيد از رايانه شخصي خود استفاده کنيد و به کمک مرورگر، آدرس IP دوربين را وارد نموده و به کمک رابط وب دوربين، تنظيمات را به‌راحتي روي دستگاه اعمال نماييد. به بيان ساده تر مي توان گفت که شما مي­توانيد عميق‌ترين و پيچيده‌ترين تنظيمات را بسيار راحت روي دوربين وارد کنيد، ضمن اينکه دسترسي و دستکاري تنظيمات به‌مراتب ساده تر از  OSD است. فعال يا غيرفعال شدن تنظيمات براي شما نمايش داده خواهد شد و به‌صورت گرافيکي مشخص مي‌گردد که مثلاً شدت نور چقدر تغييريافته است.

بيشتر بخوانيم: dvr   nvr    سوئيچ شبکه 8 پورت

علاوه بر اين رزولوشن‌هاي بالا، نظير ?K با بهره‌گيري از الگوريتم‌هاي فشرده‌سازي ويديويي H.264 در NVRهاي پيشرفته امروزي قابل بهره‌برداري است. الگوريتم‌هاي فشرده‌سازي نوين نظير H.265 ميزان فشرده‌سازي کاهش فضاي ذخيره‌سازي را به‌مراتب نسبت به الگوريتم‌هاي پيشين کاهش مي‌دهند. اين امر سبب مي‌شود که علاوه بر کاهش فضاي ذخيره‌سازي، پهناي باند مصرفي نيز کاهش يابد. دقت کنيد که بسياري از NVRها در انتقال تصوير بسيار ساده تر عمل مي‌نمايند و تنظيمات کمي نياز دارند.

هوشمندسازي تصاوير

موضوع مهم‌تر، بحث هوشمند سازي تصوير است. استفاده از فناوري‌هاي هوشمند سازي  و هوش مصنوعي اگر در انحصار دوربين تحت شبکه و يا  NVR نباشند ، مي توان گفت که در اين دستگاه‌ها بسيار متداول تر و در دسترس تر  و توسعه‌يافته‌تر شده‌اند و اين امر سبب بهبود کارايي و استفاده بهره‌ور اين دستگاه‌ها گرديده است. امروزه برخي از NVRهاي تحت شبکه با هوشمندسازي­هاي مختلف عرضه مي‌گردند و اين توابع و برنامه‌هاي هوشمند سازي از بدو امر روي اين دستگاه‌ها قرار مي‌گيرند.

  • تشخيص چهره
  • تشخيص صورت
  • شمارش افراد
  • تشخيص بدن انسان
  • تشخيص خودرو
  • هوش مصنوعي و IVS
  • فناوري حرارتي
  • تشخيص فرد در برابر وسيله نقليه
  • تشخيص خصايص و ويژگي‌هاي انساني براي ورود ( مثلاً درجه حرارت بدن در شرايط کرونا)

 

نتيجه گيري :

براي انتخاب DVR يا NVR لازم است که شرايط خود را ارزيابي نماييد و آنچه با شرايط و نياز شما سازگار است را انتخاب نماييد.

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 397 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:10

بررسي دوربين هاي مداربسته بر روي بستر کواکسيال

شعبده ي زمان روند پيشرفت و دگرگوني تکنولوژي را بسيار سريع نموده، دوربين هاي مداربسته نيز از اين بحث مستثني نبوده و با پيشرفت علم و تکنولوژي پيشرفت هاي بسيار چشمگيري داشته اند ، در اين مقاله با تکنولوژي ?k بر روي بستر کواکسيال که دنياي بستر آنالوگ را دگرگون نموده است، آشنا خواهيم شد .

 

دگرگوني کيفيت دوربين هاي مداربسته با دوربين هاي ?k

دوربين هاي ?با رزولوشن ? مگاپيکسل توليد کمپاني معظم RDS از ابتداي سال ???? به بازار عرضه شد.

اکنون و پس از گذشت يک سال از توليد اين محصولات شرکت RDS روز به روز به کيفيت آن ها افزوده و تا جايي که به يقين مي توان گفت که کيفيت تصوير در اين سري دوربين ها به اندازه دوربين هاي ? مگاپيکسل تحت شبکه بوده و با اين تفاوت که قيمت يک دوم دوربين هاي تحت شبکه براي آن ها در نظر گرفته شده است  .

دوربين هاي ? مگاپيکسل برند RDS با نام سري ?? شناخته مي شوند.

دوربين هاي مداربسته ?K  مبتني بر بستر کواکسيال با قيمت بسيار نزديک به دوربين هاي ? مگاپيکسل عرضه مي گردند.

در صورت عدم وجود حساسيت بر روي قيمت و همچنين قبول شرايط ذخيره سازي با حجم بالا اين دوربين ها بهترين گزينه براي پروژه هاي مداربسته مبتني بر کواکسيال مي باشند .

هميشه به روز باشيد تا با هزينه ي کمتر هميشه بهترين سرويس را در اختيار داشته باشيد .
بدون نياز به سيم کشي جديد مي توانيد دوربين هاي قديمي خود را به دوربين هاي ?تبديل کنيد .

 

 

نتيجه گيري

دوربين هاي مداربسته ?مبتني بر بستر کواکسيال با بهره گيري از تکنولوژي پيشرفته ، مي توانند با کيفيت و وضوح بيشتر، تصاوير بهتري را در اختيار ما قرار دهند که باعث افزايش سطح رضايت مندي مشتريان مي گردد .

دوربين هاي ?شرکت RDS از وضوح تصوير بسيار بالايي برخوردار مي باشند ، از اين رو اين برند براي کساني که قصد تهيه ي دوربين مداربسته با کيفيت در بستر کواکسيال را دارند ، توصيه ميگردد .

 

https://news.gvgmall.com/activity/p/480045/

https://www.adsolutionsincorp.com/activity/p/402042/

https://ok.ru/profile/582262283708/statuses/153797444580796

https://www.webtalk.co/n/42041134

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 431 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:15

 

لايف کوچ چيست؟

کوچ زندگي نوعي متخصص سلامتي است که به افراد کمک مي کند تا در زندگي خود پيشرفت کنند تا به رضايت بيشتري دست يابند. کوچ هاي زندگي به مشتريان خود در بهبود روابط، مشاغل و زندگي روزمره کمک مي کنند.مربيان زندگي مي توانند به شما کمک کنند تا اهداف خود را روشن کنيد، موانعي را که شما را عقب نگه مي دارند سئو سايت اصفهان  شناسايي کنيد، و سپس استراتژي هايي براي غلبه بر هر مانع ارائه دهيد. در ايجاد اين استراتژي ها، مربيان زندگي مهارت ها و هداياي منحصر به فرد شما را هدف قرار مي دهند. مربيان زندگي با کمک به شما براي استفاده حداکثري از نقاط قوت خود، پشتيباني لازم را براي دستيابي به تغيير طولاني مدت فراهم مي کنند.

 

چه کسي بايد کار با يک لايف کوچ را در نظر بگيرد؟

بسياري از مردم به دنبال مربيان زندگي براي راهنمايي در جهت تغيير مهم زندگي، مانند انتخاب يک شغل جديد هستند. با اين حال، در بسياري از موارد، افراد صرفاً براي کمک به ساختن يک زندگي شادتر و معنادارتر به مربيان زندگي مراجعه مي کنند.

 

تعدادي نشانه وجود دارد که کار با يک مربي زندگي مي تواند براي شما مفيد باشد. اين علائم عبارتند از:

 

  1. تحريک پذيري مکرر
  2. سطوح بالاي استرس و/يا اضطراب
  3. ناتواني در ترک عادت هاي بد
  4. عدم رضايت در زندگي اجتماعي
  5. احساس نارضايتي مداوم در محل کار
  6. حس خلاقيت مسدود شده

 

 

 

 

در سال هاي اخير، مربيان زندگي حضور قابل توجهي در جريان اصلي کسب کرده اند. در واقع، تعداد فزاينده‌اي از خلاقان، مديران اجرايي و کارآفرينان اکنون با مربيان زندگي متحد مي‌شوند تا در زندگي حرفه‌اي و شخصي خود به موفقيت دست يابند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع مربيان زندگي

برخي از مربيان زندگي رويکردي کلي تر و همه جانبه را اتخاذ مي کنند، اما بسياري نيز وجود دارند که متخصص هستند و بر کمک به افراد در زمينه هاي خاص تمرکز دارند. برخي از انواع مختلف مربيان زندگي عبارتند از:

 

  1. مربيگري اعتياد و هوشياري
  2. مربيگري تجاري، اجرايي و رهبري
  3. مربيگري شغلي
  4. مربي دوستيابي و روابط
  5. مربيگري رژيم غذايي و تناسب اندام
  6. مربيگري طلاق
  7. مربيگري زندگي خانوادگي
  8. مربيگري مالي
  9. مربيگري سلامت و تندرستي
  10. مربيگري مهارت هاي زندگي
  11. مربيگري سلامت روان
  12. مربيگري معنوي
  13. مربيگري ورزشي

تفاوت بين يک لايف کوچ و يک درمانگر

اگرچه ممکن است در فوايد کار با يک مربي زندگي و شرکت در روان درماني با يک درمانگر داراي مجوز همپوشاني وجود داشته باشد، اين متخصصان نقش هاي متمايز دارند و اهداف منحصر به فردي را دنبال مي کنند.

 

برخلاف مربيان زندگي، درمانگران و ساير متخصصان سلامت روان بر درمان، درمان شرايط سلامت روان و کمک به افراد براي مقابله با تروما و ساير مسائل مربوط به گذشته تمرکز مي‌کنند. در حالي که کار با يک لايف کوچ ممکن است به شما در مقابله با برخي مسائل حل نشده کمک کند، مربيان زندگي نمي توانند اختلالات خلقي، اختلالات اضطرابي، اعتياد يا هر بيماري رواني ديگر را درمان کنند.درمانگران داراي مدرک هستند و متخصصان بهداشت روان داراي مجوز هستند. آنها بايد از يک کد اخلاقي پيروي کنند و مقررات مربوط به رازداري و آموزش مداوم را رعايت کنند.از سوي ديگر، مربيان زندگي توسط هيئت مديره اداره نمي شوند و مجبور نيستند از قانون قابل حمل و پاسخگويي بيمه سلامت و قوانين حفظ حريم خصوصي آن که به محافظت از اطلاعات سلامت شخصي شما کمک مي کند، پيروي کنند. براي اين منظور، يک مربي زندگي هرگز نبايد به عنوان جايگزيني براي يک متخصص بهداشت روان در نظر گرفته شود.

 

 

 5 تفاوت بين کوچينگ و روان درماني

 

کاري که يک مربي زندگي مي تواند براي شما انجام دهد

يکي از مزاياي اصلي کار با يک مربي زندگي، توانايي به دست آوردن ديدگاه تازه و آگاهانه در مورد مشکلاتي است که با آن روبرو هستيد. علاوه بر ارائه بينش جديد در مورد چالش‌ها، يک مربي لايف کوچ مي‌تواند به شما کمک کند تا الگوهاي منفي را که مي‌توانند مانع موفقيت شما شوند، کنار بگذاريد.بسياري از مردم کار با يک مربي زندگي را به عنوان وسيله اي براي پر کردن شکاف بين شرايط فعلي و زندگي که دوست داريد داشته باشيد، مي دانند.

 افراد اغلب با مربيان زندگي جفت مي‌شوند تا از موانعي که ممکن است در يافتن شريک يا همسر اختلال ايجاد کند، کار کنند. بسياري از مردم همچنين به دنبال کمک به مربيان زندگي براي شناسايي اشتياق خود و ايجاد مسير شغلي ايده آل خود هستند.از آنجايي که جلسات معمولاً به طور منظم در يک دوره زماني طولاني برگزار مي شود، مربيان زندگي مي توانند اطمينان حاصل کنند که مشتريان آنها آنچه را که براي تجربه تغييرات قابل توجه ضروري است، اجرا مي کنند.براي تعداد زيادي از مشتريان، مسئوليت پذيري يکي از مزاياي اصلي کار با يک مربي زندگي است.همراه با ارائه حمايت و انگيزه ضروري براي حفظ حرکت، مربيان مي توانند مشاهده کنند که مشتري چه زماني گير کرده است يا نياز به تنظيم مجدد اهداف خود دارد. در نتيجه، مشتريان اغلب به آن اهداف سريعتر و کارآمدتر از زماني که به تنهايي کار مي کردند، دست مي يابند.

 

تاثير مربيان زندگي

 

جلسات کوچينگ زندگي مي تواند اشکال مختلفي داشته باشد. به عنوان مثال، برخي از مربيان زندگي حضوري با مشتريان خود ملاقات مي کنند، در حالي که برخي ديگر جلسات خود را از طريق تلفن يا اسکايپ انجام مي دهند.اگر به فکر کار با يک مربي زندگي هستيد، به خاطر داشته باشيد که اين شما هستيد که تصميم مي گيريد در جلسات کوچينگ خود روي چه چيزي تمرکز کنيد. هر جلسه بايد احساس قدرت و نشاط در شما ايجاد کند، بنابراين يافتن مربي اي که سبک و فلسفه او با شما طنين انداز باشد بسيار مهم است.

 

تاريخچه کوچينگ زندگي

 

به عنوان يک رشته رسمي، مربيگري نسبتاً جوان است، اما ريشه در بسياري از رشته هاي قديمي دارد. از حوزه‌هايي استفاده مي‌کند که شامل حرکت بالقوه انساني دهه 1960، آموزش رهبري، آموزش بزرگسالان، توسعه شخصي و حوزه‌هاي متعدد روانشناسي مي‌شود.

 

کوچينگ زندگي به طور رسمي در طول دهه 1980 ظهور کرد و در طول دهه 1990 و 2000 محبوبيت خود را افزايش داد. برخي از اولين مربيان زندگي بر برنامه ريزي زندگي متمرکز بودند، اما اين رشته در نهايت رشد کرد تا زمينه هاي ديگر زندگي از جمله روابط، امور مالي، شغل، سلامت و رفاه کلي را در بر بگيرد.

 

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejoual.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:41

بازاريابي وابسته براي مبتديان: چيست + چگونه مي توان موفق شد

 

تصور کنيد تنها چيزي که براي کسب درآمد آنلاين نياز داشتيد يک وب سايت بود. شما مجبور نيستيد محصولات خود را ايجاد کنيد يا خدماتي را ارائه دهيد. خوب به نظر مي رسد؟ به بازاريابي وابسته خوش آمديد.

طبق آمار Statista، مخارج تجاري براي بازاريابي وابسته تا سال 2022 در ايالات متحده به 8.2 ميليارد دلار خواهد رسيد.

از همين امروز شروع کنيد و در موقعيتي عالي براي استفاده از آن خواهيد بود.

در اين راهنما، ياد خواهيد گرفت:

بازاريابي وابسته چيست؟

چرا بازاريابي وابسته

بازاريابي وابسته چگونه کار مي کند

چقدر مي توانيد به طور بالقوه درآمد کسب کنيد

چگونه با بازاريابي وابسته شروع کنيم

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته جايي است که شما محصول يا خدمات شرکت ديگري را در ازاي پورسانت فروش که ايجاد مي کنيد، تبليغ مي کنيد. کميسيون معمولاً درصدي از قيمت فروش است، اما گاهي اوقات مي تواند مقدار ثابتي باشد.

چرا بازاريابي وابسته؟

در اينجا دو دليل وجود دارد که چرا بايد بازاريابي وابسته را در نظر بگيريد:

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

1. کم هزينه و کم خطر

راه اندازي يک کسب و کار به معناي متحمل شدن هزينه هاي اوليه براي محصولات، کارکنان، تجهيزات، اجاره و غيره است. اين امر آن را پرخطر و گران مي کند. با بازاريابي وابسته، تنها چيزي که نياز داريد يک وب سايت است. حتي اگر به نتيجه نرسد، تنها چيزي که هدر داده ايد زمان و کمي پول است.

2. آسان به مقياس

يک فروشنده معمولي فقط محصولات يک شرکت را مي فروشد. به عنوان يک بازارياب وابسته، مي توانيد محصولات بسياري از شرکت هاي مختلف را تبليغ کنيد و از همه آنها پورسانت دريافت کنيد.

بازاريابي وابسته چگونه کار مي کند؟

تاجر به هر وابسته يک پيوند منحصر به فرد مي دهد تا بتواند رديابي کند که چه کسي مسئول فروش بوده است. پيوند معمولاً چيزي شبيه به اين خواهد بود:

1 پيوند وابسته 2

وقتي شخصي روي آن پيوند کليک مي کند، يک فايل کوچک به نام کوکي در دستگاه او ذخيره مي شود.

يک کوکي وابسته دو کار انجام مي دهد:

اين به تاجر کمک مي کند تا فروش را به شخص مناسب نسبت دهد.

(معمولاً) تاريخ انقضا دارد، بنابراين حتي اگر خريدار خريد خود را به تاخير بيندازد، پول دريافت مي کنيد.

در اينجا مثالي از نحوه عملکرد اين کار آورده شده است.

تصور کنيد که يک خواننده از پست شما در مورد بهترين ژاکت هاي زمستاني بازديد مي کند. آنها روي يکي از پيوندهاي وابسته شما کليک مي کنند و آنها را به محصولي در آمازون هدايت مي کنند.

اما آنها متوجه شدند که بايد دخترشان را از مدرسه ببرند. بنابراين خانه‌شان را ترک مي‌کنند، دخترشان را مي‌گيرند، شام مي‌خورند و در نهايت به آمازون بازمي‌گردند، جايي که دوباره محصول را پيدا مي‌کنند.

از آنجايي که آنها از قبل در آمازون خريد مي کنند، تصميم مي گيرند تجهيزات اسکي نيز خريداري کنند.

اين خبر خوب است. قبلاً آنها روي پيوند وابسته شما کليک کردند و يک کوکي در دستگاه آنها ذخيره شد. از آنجايي که آمازون مدت کوکي 24 ساعته دارد، شما هم براي ژاکت زمستاني و هم تجهيزات اسکي غرامت دريافت مي‌کنيد - حتي اگر دومي را تبليغ نکرده باشيد.

به عنوان يک بازارياب وابسته چقدر مي توانم درآمد داشته باشم؟

پاسخ ساده اين است که هيچ محدوديتي وجود ندارد. اين به جايگاه شما و ميزان کاري که انجام مي دهيد بستگي دارد.

موفق ترين بازارياب هاي وابسته در ماه شش يا هفت رقم مي گيرند.

به عنوان مثال، پت فلين از درآمد غيرفعال هوشمند بيش از 100000 دلار در کميسيون هاي وابسته در دسامبر 2017 به دست آورد.

2 درآمد spi 2

رايان رابينسون، يکي ديگر از بازارياب‌هاي وابسته، بيش از 19000 دلار درآمد وابسته را در اکتبر 2019 گزارش کرد. يکي ديگر از وب‌سايت‌هاي وابسته موفق - The Wirecutter - حدود 10 ميليون دلار درآمد داشت و در نهايت به قيمت 30 ميليون دلار به نيويورک تايمز فروخته شد.

البته به خاطر داشته باشيد که اين افراد کار بسيار خوبي در ساخت برند خود انجام داده اند. براي رسيدن به اين سطح سال‌ها کار سخت آنها طول کشيده است.

اگر تازه شروع کرده‌ايد، ممکن است چک‌هايتان براي مدتي بيشتر شبيه اين باشند:

آمازون چک 2

شما بايد انتظارات خود را مديريت کنيد. شما از همان ابتدا پول زيادي کسب نخواهيد کرد، اما اجازه ندهيد اين شما را دلسرد کند.

موفقيت ديگران به شما مي گويد که با کار سخت، زمان و دانش مناسب، شما نيز به طور بالقوه مي توانيد به آن سطوح برسيد.

چگونه با بازاريابي وابسته شروع کنيم

اين هفت مرحله ساده را دنبال کنيد.

در مورد يک پلت فرم تصميم بگيريد

جايگاه خود را انتخاب کنيد

برنامه هاي وابسته را براي پيوستن پيدا کنيد

محتواي عالي ايجاد کنيد

ترافيک را به سايت وابسته خود هدايت کنيد

روي پيوندهاي وابسته خود کليک کنيد

تبديل کليک ها به فروش

افکار نهايي

هيچ چرخ بازاريابي وابسته در اينجا دوباره اختراع نشد. اينها اصول اوليه هستند، و به کار بردن آنها شما را به سمت راست هدايت مي کند.

فقط انتظار نداشته باشيد که درآمد متحول کننده زندگي يا آزادي براي ترک 9 تا 5 يک شبه خود را داشته باشيد. بازاريابي وابسته زمان مي برد.

ابتدا روي اولين فروش وابسته خود تمرکز کنيد. همانطور که سايت شما رشد مي کند، اهداف جديدي تعيين کنيد و به آزمايش ادامه دهيد.

اين نحوه ايجاد سايتي است که در نهايت درآمد مناسبي ايجاد مي کند.

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=KeanRoberts10
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KeanRoberts10
http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com/
https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:KeanRoberts10
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://behtarinyab.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://clubs.london.edu/click?r=https://behtarinyab.com/
http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=694251
https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:KeanRoberts10
اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 602 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:24

آيا رفلاکس معده با عسل قابل درمان است؟ + 5 روش ويژه درمان

 

آيا از رفلاکس اسيد و سوزش معده رنج مي بريد؟ در اين مقاله مي خواهيم به 5 روش فوق العاده براي استفاده از عسل براي درمان ريفلاکس اشاره کنيم.

 

 

بيماري هاي دستگاه گوارش

 

همه افراد مبتلا به مشکلات گوارشي علاقه مند به جايگزيني شکر به جاي عسل هستند. به افراد مبتلا به زخم معده توصيه مي شود که عسل را در رژيم غذايي خود بگنجانند. عسل خاصيت ملين دارد، بنابراين افراد مبتلا به زخم معده بهتر است از عسل در رژيم غذايي مناسب استفاده کنند.

 

بيماري رفلاکس اسيد چيست؟

 

رفلاکس اسيد که به عنوان بيماري ريفلاکس معده به مري (GERD) يا بيماري زخم معده نيز شناخته مي شود، يکي از شايع ترين مشکلاتي است که بر اساس گزارش مجمع ملي آمريکا، هر ساله 25 ميليون آمريکايي را تحت تاثير قرار مي دهد. اغلب اشتباه مي شود که رفلاکس اسيد نتيجه پردازش بيش از حد اسيد معده است که منجر به استفاده از داروهاي مسدودکننده اسيد مانند مهارکننده هاي پمپ پروتون مي شود.

 

با اين حال، رفلاکس اسيد در واقع نتيجه اختلال عملکرد اسفنکتر تحتاني مري (LES) است که باعث مي شود اسيد از معده به مري برگردد و باعث "سوزش سر دل" شود که باعث احساس سوزش در معده پشت قفسه سينه مي شود. پيدا خواهد شد. شايع ترين علل اختلال عملکرد LES شامل فتق هاي پنهان، عفونت هليکوباکتر پيلوري و توليد گذرا اسيد هيدروکلريک (اسيد معده) است. با اين حال، استفاده طولاني مدت از داروها براي "مسدود کردن" توليد اسيد معده مي تواند ميزان اسيد معده را کاهش دهد و پيامدهاي فاجعه باري براي سلامتي داشته باشد.

 

چه چيزي باعث رفلاکس اسيد مي شود؟

 

يکي از علل شايع بيماري رفلاکس اسيد، يک بيماري معده به نام فتق هياتال است. اين زماني اتفاق مي افتد که قسمت فوقاني شکم و LES روي ديافراگم حرکت مي کنند، ماهيچه اي که شکم و قفسه سينه را جدا مي کند. ديافراگم به طور معمول اسيد معده را در شکم شما نگه مي دارد، اما اگر فتق هياتال داريد، اسيد معده مي تواند وارد مري شما شود و علائم رفلاکس اسيد را ايجاد کند.

ساير علل رايج رفلاکس اسيد عبارتند از:

  • يک وعده غذايي بزرگ بخوريد و به رختخواب برويد.
  • اضافه وزن
  • يک وعده غذايي بزرگ بخوريد و به پشت دراز بکشيد يا خم شويد
  • ميان وعده قبل از خواب
  • غذاهاي خاصي مانند مرکبات، گوجه فرنگي، شکلات، نعناع، ??سير، پياز يا غذاهاي تند بخوريد.
  • نوشيدن نوشيدني هايي مانند الکل، نوشابه هاي گازدار، قهوه يا چاي
  • مصرف دخانيات
  • حاملگي
  • مصرف آسپرين، ايبوپروفن، مسکن ها يا داروهاي فشار خون

 

 

علائم و نشانه هاي GERD چيست؟

 

علائم رايج رفلاکس اسيد عبارتند از:

  1. سوزش سر دل: درد و ناراحتي که مي تواند از شکم به قفسه سينه يا حتي گلو گسترش يابد.
  2. رفلاکس: اسيد تلخ به گلو يا دهان برگشته است.
  3. مشکل در بلع: باريک شدن مري، احساس گيرکردن غذا در گلو

 

 

ساير علائم رفلاکس اسيد عبارتند از:

 

  1. مدفوع خوني يا سياه يا استفراغ خوني
  2. دل پيچه شديد
  3. سقط جنين
  4. حالت تهوع
  5. کاهش وزن بدون دليل
  6. سرفه سرد، خشک، خفگي يا گلودرد مزمن

 

 

درمان رفلاکس معده با عسل طبيعي

 

اگر مي خواهيد از عسل براي درمان رفلاکس معده استفاده کنيد، بايد توجه داشته باشيد که منظور از عسل در اينجا عسل خام و طبيعي است، يعني عسل علاوه بر خالص و طبيعي بودن، نبايد حرارت داده شود، زيرا حرارت دادن عسل باعث از بين رفتن آن مي شود. خواص آن

 

  1. براي درمان رفلاکس معده با عسل، افراد مبتلا به ريفلاکس قبل از هر وعده غذايي يک قاشق عسل طبيعي مصرف کنند. مي توانيد عسل را با کمي نان ميل کنيد، اما حدود 20 دقيقه از مصرف مايعات و آب خودداري کنيد زيرا اثر عسل را در درمان رفلاکس کاهش مي دهد، زيرا آب عسل را رقيق مي کند و اثر آن را کاهش مي دهد.

براي اطمينان بيشتر از طبيعي بودن عسل مصرفي تان و رسيدن به هدف درماني پيشنهاد مي کنيم که حتما به فروشگاه اينترنتي سوغات نهاوند نيز سري بزنيد و از عسل هاي بي نظيرشان استفاده کنيد.

 

?- يک قاشق چايخوري پودر شنبليله را بجوشانيد و ناشتا بنوشيد سپس يک قاشق چايخوري عسل مصرف کنيد.

 

3- يک ليوان ماست را با يک قاشق عسل مخلوط کنيد و روزي 3 بار بنوشيد. اسيد معده را به شدت کاهش مي دهد و اثري از اسيد معده باقي نمي ماند.

 

4- سه حبه سير را با کبريت بچينيد و با معده خالي قورت دهيد تا با معده تداخل داشته باشند. براي مفيد بودن بايد سير را سوراخ کرد وگرنه فايده اي ندارد. بعد از خوردن سير يک فنجان شنبليله (دو قاشق مرباخوري) را بجوشانيد و با عسل طبيعي شيرين کنيد.

 

براي درمان رفلاکس معده به مدت يک هفته اين مخلوط را با ده قطره روغن سياه دانه بنوشيد. پس از مصرف اين ترکيب، نه تنها درد معده يا سوزش سر دل را احساس نمي کنيد، بلکه آن را درماني مفيد و موثر براي درد معده و روده خواهيد يافت.

 

درمان رفلاکس معده با عسل و سرکه سيب

 

در حالي که براي افراد مبتلا به سوزش سر دل، خوردن غذاهاي پر اسيد ممکن است غيرمنطقي و غيرعادي به نظر برسد، بسياري از مردم به اثربخشي مخلوط عسل و سرکه سيب به عنوان يکي از بهترين درمان هاي طبيعي براي سوزش سر دل معتقدند. درمان رفلاکس اسيد معده شناخته شده است. نظريه هاي مختلفي در مورد نحوه عملکرد اين نوشيدني وجود دارد. برخي بر اين باورند که اين نوشيدني به تعادل نسبت pH اسيد و باز در بدن کمک مي کند و با هرگونه عفونت باکتريايي در معده مبارزه مي کند.

 

دستورالعمل مصرف:

 

برخي از متخصصان توضيح مي دهند که در مواردي که توليد اسيد معده در انسان کافي نيست (همانطور که در بند قبل توضيح داده شد)، براي تکميل و جبران کمبود، يک قاشق غذاخوري سرکه سيب خام را در يک ليوان آب مخلوط کنيد. مقدار اسيد معده کمک مي کند. دکتر دي سي

 

جارويس در کتاب معروف خود به نام طب سنتي بيان مي کند که راهنماي سلامتي دکتر ورمونت استفاده از سرکه سيب را به عنوان يک داروي جايگزين قدرتمند براي از بين بردن باکتري هاي مضر در موارد رفلاکس اسيد معده توصيه مي کند. مخلوط کردن سرکه سيب با عسل مي تواند اثر بازسازي را افزايش دهد. قدرت سرکه

 

براي بازگرداندن عملکرد طبيعي و تعادل به معده، بايد از خوردن مقدار زيادي قند و غذاهاي فرآوري شده که باعث تعامل باکتري ها در معده و روده مي شوند، خودداري کنيد. سبزيجات بايد به مقدار زياد مصرف شوند. نوشيدني هاي سنتي عسل و زنجبيل نيز براي مبارزه با هليکوباکتر پيلوري و درمان مشکلات معده مفيد هستند. براي اين کار سه تکه ريشه زنجبيل تازه را حدود 30 دقيقه در دو فنجان آب گرم خيس کنيد و قبل از هر وعده غذايي ميل کنيد.

 

روش هاي ديگر براي درمان رفلاکس معده

 

شير و عسل براي معده بسيار مفيد است و روده ها را نرم مي کند، توصيه مي شود افراد مسن اگر مي خواهند شير زودتر در معده بجوشد عسل بخورند.

20 گرم برگ و ريشه کاسني را بجوشانيد و صاف کنيد و صبح ناشتا دو فنجان عسل بنوشيد.

حداکثر سه فنجان چاي برگ گزنه را با يک قاشق غذاخوري عسل در هر فنجان بنوشيد.

يک و نيم تا دو ساعت قبل از غذا و سه ساعت بعد از غذا عسل بخوريد.

خوردن عسل با آب گرم درد معده را تسکين مي دهد.

پودر بالانگ مخلوط با عسل موثر است.

 

 

چگونه مي توان از رفلاکس معده جلوگيري کرد؟

 

بدون شک تغيير سبک زندگي يکي از اساسي ترين راه هاي پيشگيري و درمان بسياري از بيماري ها از جمله مشکلات گوارشي است که اجتناب از آنها مي تواند به بهبود علائم ريفلاکس و ريفلاکس کمک کرده و از بروز آنها جلوگيري کند.

 

بنابراين اگر به بيماري ريفلاکس معده مبتلا هستيد، درمان رفلاکس معده با عسل يکي از بهترين راه ها است. کاهش مصرف چاي، ترک سيگار و قليان، کاهش وزن و برنامه ورزشي منظم (حداقل 30 دقيقه پياده روي روزانه) در کاهش علائم يا پيشگيري از ريفلاکس موثر است. همچنين مديريت استرس و تعديل استرس در کنترل رفلاکس بسيار موثر است.

 

https://issuu.com/bobbymiller41

https://www.4shared.com/u/Y1vPebb7/BobbyMiller4.html

https://www.designnominees.com/profile/soghatnahavand

https://soghatnahavand.tumblr.com/

https://www.pubpub.org/user/bobby-miller-2

https://www.intensedebate.com/people/BobbyMiller41

https://www.meetup.com/members/356174741/

https://www.atlasobscura.com/users/bobbymiller4

https://edex.adobe.com/community/member/4aaL_VqT5

 

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 387 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:25

تعريف کوچينگ

اين سبک اغلب به‌عنوان کوچينگ توصيف مي‌شود. کوچينگ از مديران مي‌خواهد که از نقش سنتي کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان به نقش مشورتي بيشتري منتقل شوند. کوچينگ ابزاري براي توسعه مشارکت بين مدير و کارمند است که درک مشترکي در مورد آنچه بايد به دست آورد و چگونه بايد به دست آورد ايجاد مي‌کند.

در چرخه مديريت عملکرد، کوچينگ به معناي ارائه بازخورد و پشتيباني مداوم به کارمند در طول سال است. کوچينگ به کارمند فرصتي مي‌دهد تا در مورد جنبه‌هاي عملکرد خود در “زمان واقعي” بشنود و در تعيين نحوه به‌کارگيري يا اصلاح رفتار خود براي موفقيت نقش ايفا کند.

کوچينگ يک رويکرد غيرمستقيم براي توسعه فردي است. کليد موفقيت در کوچينگ اين است که کوچ وقت و فضا براي فکر کردن در مورد چالش ايجاد کند – که اغلب منجر به يک بزنگاه در فرد مقابل مي‌شود.

مراجع براي لحظه‌اي با موضوع به شکل متفاوتي ازآنچه هميشه مي‌ديده و مي‌پنداشته مواجه مي‌شود.

کوچينگ، به‌عنوان يک رويکرد مداوم براي مديريت افراد تعريف‌شده است:

يک فضاي واقعي انگيزه براي عملکرد ايجاد مي‌کند

تطابق بين عملکرد واقعي و مورد انتظار يک کارمند را بهبود مي‌بخشد

با ارائه بازخورد به‌موقع، شناخت، وضوح و پشتيباني، احتمال موفقيت يک کارمند را افزايش مي‌دهد

وچينگ بر اساس هدف، موقعيت و افراد درگير در آن از انواع مختلفي برخوردار است. در اين مقاله به مهمترين آنها اشاره مي شود.

کوچينگ فرآيندي است که مي‌تواند بر اساس نيازهاي فرد در موقعيت‌هاي مختلف و محيط‌هاي مختلف ارائه شود.

انواع  کوچينگ

واژه کوچينگ معمولاً به روشهاي کمک به ديگران براي بهبود، توسعه، يادگيري مهارتهاي جديد، يافتن موفقيتهاي شخصي، دستيابي به اهداف و مديريت تغيير زندگي و چالشهاي شخصي گفته مي‌شود.

مربيگري معمولاً به نگرش‌ها، رفتارها، مهارت‌ها و دانش و همچنين اهداف شغلي و آرزوها مي‌پردازد و همچنين مي‌تواند بر رشد جسمي و روحي نيز تمرکز کند.

کوچينگ ممکن است از حيث تشريفات و ساختار متفاوت باشد، به عنوان مثال:

مربيگري مي‌تواند بسيار غيررسمي و راحت، يا رسمي و به شدت ساختار يافته، يا ترکيبي از هر دو باشد.

در اينجا انواع مختلف کوچينگ مطرح مي‌شود:

بيزنس کوچينگ

کوچينگ اجرايي

.

 کوچينگ زندگي

انواع کوچينگ حرفه اي

کوچينگ عملکرد

 

کوچينگ فروش

چه اتفاقي مي افتد زماني که بخواهيم از مفهموم کوچينگ در بخش فروش استفاده کنيم

اگر قبلاً با مفهموم کوچينگ آشنايي داشته باشيد به سادگي در ميابيد که اين موضوع بسيار فراتر از تغيير يک نام روي سر در اتاق يا کارت ويزيت يک مدير فروش سنتي يا متعارف است(اتفاقي که معمولاً شاهد آن هستيم)

اگر کوچينگ را يک سبک زندگي جديد سازماني و فردي نخوانيم; به يقين مي‌توانيم آن را يک نگرش يا ادبيات جديد ويا به عبارت ديگر يک فرهنگ جديد و متفاوت تلقي کنيم.

اگر  به مفهموم مربيگري در تيمهاي ورزشي بنگيريم; متوجه مي‌شويم که نقش مربي بسيار پيچيده‌تر و فراتر از آموزش و بهبود برخي تکنيکهاي فردي است. در يک تيم ورزشي مانند فوتبال نقش مربي به روابط عمومي تاکتيک‌هاي بازي سايت گذاري‌هاي ميان رده و … تسري مي‌يابد

يک مربي بايد ترکيب مناسبي از نيروي انساني، موقعيت‌ها و بازي‌ها را در قالب يک تيم هدايت نمايند.

کوچينگ فروش هم بايد; در يک بازي پر رقابت عوامل متعدد را در کنار هم قرار داده و بين آنها زبان و فهم مشترک موضوع ايجاد نمايد.

 

بيزنس کوچينگ

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:49

گردشگري چيست؟

 

گردشگري در واقع سفري است که فرد از کار و زندگي دور است و در جاي ديگري براي اوقات فراغت، کسب و کار و.. گردشگر نيز فردي است که فعاليت هاي توريستي انجام مي دهد. به عبارت ديگر، مجموعه فرايندهايي که زماني رخ مي دهند که يک توريست چند روز از خانه دور باشد و سفر کند، گردشگري ناميده مي شود.

 

انواع گردشگري

eee_9ctk.jpg

گردشگري مناطق مختلفي دارد و هر يک از آن ها طرفداران خاصي دارند. از ميان انواع گردشگري مي توان به موارد زير اشاره کرد.

گردشگري فرهنگي

 

اين نوع گردشگري با هدف بازديد از جاذبه هاي فرهنگي مناطق مختلف است و محبوب تر مردم علاقه مند به جاذبه ها و مناظر فرهنگي است. برنامه هاي گردشگري فرهنگي شامل بازديد از موزه ها، نمايشگاه ها، جشنواره هاي سنتي، رويدادهاي ورزشي و.

گردشگري ورزشي

 

گردشگري ورزشي طرفداران زيادي دارد و از جمله اهداف و برنامه هاي آن مي توان به تحقق رويدادهاي ورزشي مانند بازي هاي المپيک اشاره کرد.

اکوتوريسم

 

اين منطقه براي افرادي است که به طبيعتگردي علاقه مند هستند و مسافراني که به گردشگري مي روند در اين گروه هستند.

گردشگري کسب و کار

 

يکي از قديمي ترين انواع گردشگري گردشگري تجاري است. طرفداران اين نوع گردشگري معمولاً افرادي هستند که مي خواهند در نمايشگاه ها و بازارهاي ويژه اي که در جاي ديگري برگزار مي شوند شرکت کنند و ترجيح مي دهند براي اين منظور تورهاي گردشگري کسب و کار را انتخاب کنند.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  شهران گشت معراج

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:57

مواقع بسياري پيش مي آيد که تمام زحمات يک باغدار با يک اشتباه يا عدم استفاده اصولي از کود و يا سموم نتايج مطلوبي نخواهد داد. جهت دستيابي به نتايج مطلوب تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد.

دلايل خشک شدن نهال گردو

خشک شدن نهال گردو مي‌تواند دلايل متعدد و زيادي داشته باشد. نهال گردو به عنوان يکي از پرسودترين راه‌ هاي درآمد باغ داران شناخته مي شود. اما اين نهال به دليل حساسيت هايي که دارد، براي رسيدن به عملکرد مناسب و صحيح نيازمند رسيدگي مداوم است. رسيدگي هايي که بايد شرايط و ويژگي هاي درستي داشته باشند تا از خشک شدن نهال گردو جلوگيري کنند.

گردو به عنواني يکي از قديمي ترين و مقدس ترين درخت هاي تاريخ بشريت شناخته مي شود. در يونان باستان پس از ازدواج، شاخ و برگ هاي درخت گردو را به زير پاي تازه عروس و داماد مي ريختند تا آن ها را از طلسم و جادو رها سازند و به سوي خوشبختي بروند. بسياري از ديرينه شناسان آسياي غربي و هيماليا را به عنوان منشا درخت گردو مي شناسند.

در کشورمان ايران نيز درخت گردو در بسياري از مناطق کشور حضور دارد و احتمالا کهن ترين نوع آن به شهرکرد برگردد. درختي، در شهر اورگان که بعضي قدمت کاشت آن را به بيش از 1400 سال پيش نسبت مي دهند.

مغر گردو داراي پروتئين، آب، چربي، قند، ويتامين و املاح معدني است. گردو در مقدار فسفر با برنج، ماهي و حتي تخم مرغ برابر است. هم‌ چنين برگ و پوست گردو نيز مقوي اند و براي تصفيه خون مفيد اند. گردو از ديرباز تا کنون پرورش داده مي شده و احتمالا توسط سپاه اسکندر به اروپا برده شده است.

اين درخت داراي دو نوع نر و ماده است که آن را در دسته گياهان دو پايه اي قرار مي دهد. اين درخت پراکندگي گسترده اي در نقاط مختلف آن دارد و از مرکز و شرق اروپا تا قفقاز، شمال و مرکز ايران، دامنه هيماليا، چين، ژاپن را شامل مي‌ شود. هم چنين گونه هايي از درخت گردو در آمريکاي شمالي و جنوبي نيز موجود است. تنها جنگل طبيعي باقي مانده از اين نوع درخت، هم اکنون در کشور قرقيزستان قرار دارد.

در اين مقاله ما سعي داريم تا ده علت خشک شدن نهال گردو را به شما اطلاع بدهيم و کمک کنيم تا با پيش گيري از آن ها نهالي شاداب و مناسب داشته باشيد. با ماه همراه باشيد.

عوامل موثر براي پيشگيري از خشک شدن نهال گردو

  • جا و مکان مناسب حياتي است!

نهال گردوي خود را در خاک حاصل خيز و با زه کشي خوب که سايه کامل از نور آفتاب تا سايه جزئي را شامل مي‌شود، بکاريد. اين درختان ريشه عميقي دارند و براي رشد مناسب ريشه شان به حداقل 1.5 متر خاک نفوذپذير نياز دارند.

  • آب کافي فراموش نشود!

يک تپه خاک به ارتفاع 10 سانتي متر در اطراف محيط بيروني ريشه دفن شده ايجاد کنيد. مخزن به دست آمده را با آب پر کنيد. منتظر بمانيد تا آب از طريق خاک تخليه شود ، سپس هرگونه فرورفتگي حاصل را با خاک اضافي پر کنيد. در حالي که خاک مرطوب است، آن را خم نکنيد. آبياري غلط يکي از مهم ترين علت هاي خشک شدن نهال گردو است. گردوي جوان را يک بار در هفته از بهار تا اواخر تابستان آبياري کنيد. از شلنگ باغ يا شلنگ خيس کننده براي درخت خود استفاده کنيد و در هر جلسه آبياري بين 11 تا 19 ليتر آب در اولين سال رشد به نهالتان بدهيد. گردوهاي تثبيت شده را هر دو تا سه هفته آبياري کنيد. توجه داشته باشيد که روش غرقابي براي نهال شما بسيار ويرانگر است.

  • آيا کود کافي داده ايد؟

در اوايل بهار درختان گردو را کوددهي کنيد. دانشگاه کاليفرنيا پيشنهاد مي کند با استفاده از 3.5 تا 5.5 کيلوگرم کود حاوي سولفات آمونيوم به درخت خود نيتروژن بدهيد. کود را در زير سايبان بپاشيد و مواد را حداقل 30 سانتي متر از تنه درخت دور نگه داريد. بلافاصله به خاک تازه تصفيه شده يک آب درست و حسابي بدهيد تا از خشک شدن نهال گردو جلوگيري کنيد.

  • آفات را فراموش نکنيد!

اطراف پايه درخت خود را از هرگونه علف هرز دور نگه داريد. علف هرز با گردو از نظر رطوبت و مواد مغذي خاک رقابت مي کند و باعث جذب اين مواد مي شود. علف‌ هاي هرز اغلب آفات حشرات مانند شته ها، کرم ها و کنه هاي عنکبوتي را جذب مي کنند که اين آفات مي توانند باعث خشک شدن نهال گردو شوند.

  • نهال استاندارد و سالم تهيه کنيد

يکي از نکات بسيار حياتي براي جلوگيري از خشک شدن نهال گردو انتخاب و استفاده از نهال استاندارد و سالم است. ضعف و مشکلات نهال ها باعث اختلال در رشد و بازدهي آن ها مي شود. خريد نهال از نهالستاني معتبر مثل اکين نهال اين تضمين را به شما ميدهد.

  • آب و هوا را فراموش نکنيد!

شرايط اقليمي بسيار در رشد نهال موثر هستند. نهال گردو به شدت به تغيير آب و هوايي حساس است و اين تغييرات مي‌تواند بر آن موثر باشد. فرضا حضور در آب و هواي بسيار سرد و يا خيلي گرم مي‌تواند باعث خشک شدن نهال گردو بشود. در هنگام سرمازدگي، استفاده از کودهاي فسفر، پتاسه و اسيدآمينه مي تواند موجب کاهش خسارات و آسيب ها شود

  • آفتاب سوختگي، سيل و باد؛ دشمنان نهال

در هنگام بارندگي بايد نهال را از غرقاب شدن نجات بدهيد. براي جلوگيري از آفتاب سوختگي نهال با رنگ سفيد تنه آن رنگ کنيد. هم‌ چنين در هنگام وزش باد از قيم براي نهال خود استفاده کنيد.

  • بهتر است سراغ نهال پيوندي نرويد!

تحقيقات نشان مي دهد که حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشکل مي شوند. اين نهال ها معمولا در سال دهم خشک مي شوند. استفاده از نهال درست احتمال خشک شدن نهال گردو شما را کاهش مي دهد.

حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشکل مي شوند. اگر تصميم به خريد نهال بسيار با کيفيت در کشور هاي همسايه همچون ترکيه داريد ميتوانيد از fidandeposu سايت استفاده کنيد.

  • بيماري بلايت

از اين بيماري خانمان سوز غافل نشويد. بيماري بلايت که بر روي برگ علامت سوختگي ايجاد مي کند و موجب سياه شدن برگ آن مي شود. اين بيماري باکتريايي با آلوده کردن برگ گردو و پوست سبز گردو آن را تحت تاثير قرار مي دهد و مي تواند باعث خشک شدن نهال گردو يا  حداقل باعث خشک شدن برگ آن شود.

  • غلظت عنصر بر

افزايش غلظت عنصر بر در خاک موجب ايجاد حاشيه هاي سياه بر روي برگ يا گاها نقطه هاي قهوه اي بر روي آن مي شود. براي حل اين مشکل مي توان از آبياري نهال با آبي با غلظت بر پايين يا آبياري شيرين استفاده نمود. لازم به توضيح است که در بعضي از مواقع عناصر ديگر مانند فسفر و پتاسيم نيز در خشکي برگ گردو موثر اند.

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 251 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:39

باستخدام هذه الأطعمة ، سيكون لديك جسم أكثر صحة

 

"نحن ما نأكله"؛ هذه العبارة القديمة لا تزال واحدة من أهم التعليقات حول صحة الإنسان ؛ أن كل ما نأكله على الجسم سيكون له تأثير على أجسامنا. في هذا المقال ، ستتعرف على 9 عناصر غذائية مفيدة جدًا لصحة الجسم.

 

جسم صحي

المكسرات والحبوب

 

مكسرات مجففة ، فول سوداني ، فستق مملح ، حمص

 

تحتوي الحبوب والمكسرات على كميات غنية جدًا من العناصر الغذائية. سوف تتعرف على بعض من أفضل الأمثلة أدناه.

 

    اللوز: من بين مجموعة متنوعة من المكسرات والمكسرات السائبة أو المعبأة ، يعد اللوز أحد أكثر الخيارات المغذية ؛ هذه البذور لها خصائص أكثر من الفول السوداني والفستق مثل الفستق المملح وكذلك الوجبات الخفيفة مثل الحمص.

 

اللوز غني بفيتامين ب 2 والمغنيسيوم والحديد والألياف والكالسيوم وفيتامين هـ. أظهرت إحدى الأبحاث العلمية المنشورة أن استخدام اللوز يؤدي إلى عودة مستوى الكوليسترول إلى حالته الصحية. بالطبع ، ضع في اعتبارك أنه من الأفضل استخدام المكسرات نيئة ؛ لأن الملح في المكسرات المملحة سيرفع ضغط الدم.

 

    العدس: العدس هو أحد البقوليات الرئيسية لقوائم الطعام في بلدان مثل الهند وبنغلاديش وبوتان وسريلانكا ونيبال وباكستان. يمكن أن يكون لإضافة العدس إلى الوجبات أو إضافته إلى السلطات آثار مفيدة على صحة الناس. والنقطة المهمة أنه وفقا لمعتقدات الطب التقليدي فإن طبيعة هذه البذرة باردة ومن الأفضل تناول أطعمة مثل العدس مع التوابل الحارة مثل حشيشة الملاك والفلفل حتى لا تصاب بالبرد. مثل العدس ، يمكنك أيضًا تحضير وشراء التمور مثل تمور Pyaram الطازجة أو تمر مزفاتي أو العسل أو إضافة الزبيب إلى الأرز لمنع مزاجك من الهدوء.

 

السمك واللحوم والبيض

عند البحث عن البروتينات الصحية. من الصعب معرفة أي الموارد أفضل بالنسبة لنا. فيما يلي ، سوف تتعرف على بعض من أفضل هذه الموارد.

 

    الأسماك الدهنية: تشمل الأمثلة على الأسماك الدهنية السلمون والسردين والسلمون والرنجة. هذه الأسماك لها زيت في أنسجتها. تحتوي شرائح هذه الأسماك على أكثر من 30? من الزيت ، وخاصة دهون أوميجا 3 المفيدة لصحة القلب والجهاز العصبي. الأسماك الدهنية ، والتي تشمل هذه الأسماك ، مفيدة أيضًا للمرضى الذين يعانون من أمراض التهابية ؛ بالطبع ، إذا وافق طبيبهم على استهلاك هذا النوع من الأسماك. هذه الأسماك غنية أيضًا بفيتامينات A و D. وجد الباحثون في جامعة كاليفورنيا أيضًا أن معدل الإصابة بسرطان البروستاتا انخفض بشكل كبير بعد اتباع نظام غذائي قليل الدسم مع مكملات زيت السمك.

    الدجاج: يعتبر الدجاج من أفضل مصادر البروتين للجسم. كاللحوم البيضاء ، يكون أكل الدجاج أسهل بكثير من اللحوم الحمراء ، والتي بمرور الوقت يمكن أن يكون لها آثار ضارة على صحة الناس. تذكر أن طريقة تحضير الدجاج وطهيه لها تأثير كبير على صحتها ؛ على سبيل المثال ، يجب تقليل استهلاك الدجاج المقلي بشكل كبير أو التخلي عنه تمامًا. من المهم أيضًا إزالة جلد الدجاج لاحتوائه على نسبة عالية من الدهون. حاول الحصول على أكبر قدر ممكن من الدجاج العضوي.

    البيض: مصدر آخر للبروتين يمكن أن يكون البيض. إذا كنا مبدعين قليلاً ، فيمكن إضافة البيض إلى العديد من الأطعمة ولا يقتصر على الإفطار.

 

يحتوي البيض على فيتامين ب 2 أو الريبوفلافين ، وكذلك فيتامين ب 12 ، وكلاهما مفيد للطاقة وصحة خلايا الدم الحمراء. ومن المثير للاهتمام أن الأبحاث تظهر أن البيض لا يزيد من مخاطر الإصابة بأمراض القلب. بالطبع ، بشرط ألا تبالغ في ذلك.

أي الخضروات أكثر فائدة؟

الخضار والتوت والفواكه هي أسهل الخيارات التي يمكن العثور عليها في نظام غذائي صحي.

 

    البروكلي: غني بالألياف والكالسيوم والبوتاسيوم والفولات والمغذيات النباتية. المغذيات النباتية هي مركبات تقلل من مخاطر الإصابة بأمراض القلب والسكري وبعض أنواع السرطان. يحتوي البروكلي أيضًا على فيتامين C وبيتا كاروتين ومضادات الأكسدة. يوفر كل 100 جرام من البروكلي أكثر من 150? من كمية فيتامين سي اللازمة للاستهلاك خلال اليوم.

 

عنصر آخر في البروكلي هو الكبريتان ، الذي له خصائص مضادة للالتهابات ومضادة للسرطان. ضع في اعتبارك أن طهي البروكلي يدمر معظم خصائصه ؛ لذلك ، من الأفضل تناوله نيئًا أو تبخيره قليلًا جدًا.

صحة الجسم

 

    الكرنب: لسوء الحظ ، فإن خصائص الملفوف كخضروات يتم التقليل من شأنها إلى حد كبير. يحتوي الملفوف على كميات كبيرة من فيتامين C وفيتامين K الضروري لصحة جيدة ، وفقًا لوزارة الطب الأمريكية (USDA). يمكن طهي أوراق الملفوف الخضراء أو طهيها على البخار مثل السبانخ. يمكنك أيضًا استخدام هذه الخضار لعمل العصائر.

 

    الأفوكادو: كثير من الناس لا يشملون الأفوكادو في نظامهم الغذائي ؛ ويرجع السبب في ذلك إلى ارتفاع نسبة الدهون. يعتقد هؤلاء الناس أن عدم تناول الدهون يساهم في تحسين الصحة والتحكم في الوزن ؛ بينما هذا الاعتقاد خاطئ. الأفوكادو غني بالدهون الصحية وفيتامين ب وفيتامين ك وفيتامين هـ والألياف. تظهر الأبحاث أن تناول الأفوكادو يخفض مستويات الكوليسترول في الدم. يعمل الباحثون حاليًا على تأثير الأفوكادو على علاج مرض السكري وضغط الدم المرتفع. تشير الأبحاث من جامعة ولاية أوهايو إلى أن العناصر الغذائية الموجودة في الأفوكادو قد تكون قادرة على إيقاف سرطان الفم وقتل بعض الخلايا السرطانية.

    الخضار الورقية الخضراء: تظهر الأبحاث أن أولئك الذين يزيدون من تناولهم للخضروات ذات الأوراق الخضراء الداكنة في نظامهم الغذائي سيقللون بشكل كبير من خطر الإصابة بمرض السكري من النوع 2. يعتقد الباحثون أن تأثيرات الخضراوات ذات الأوراق الخضراء الداكنة ، مثل السبانخ ، تحتاج إلى مزيد من البحث.

منبع :

https://anieh.com/category/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d8%a9/

 

https://juanstewart4.livejoual.com/profile

https://bbpress.org/forums/profile/juanstewart4/

https://profile.hatena.ne.jp/JuanStewart/

http://www.wikidot.com/user:info/juan-stewart

https://www.bitsdujour.com/profiles/PqF9MQ

http://www.authorstream.com/JuanStewart4/

https://weheartit.com/juanstewart4

https://www.magcloud.com/user/juanstewart4

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/149824.page

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 179 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:25

دوربين مداربسته ضد مه يا ضد دود Defog چيست؟

دوربين هاي مداربسته اگر در فضاي باز نصب شوند دائما در معرض شرايط آب و هوايي نامطلوب قرار مي گيرند. از اين رو رطوبت، باران، دود، مه گرفتگي و … مي تواند کيفيت تصوير را تا حد قابل ملاحظه اي تحت تأثير قرار داده و کاهش دهد. دوربين مداربسته ضد مه Defog مي تواند راه حل مناسبي براي اين مشکلات باشد. با ما همراه باشيد تا با ويژگي هاي دوربين مداربسته ضدمه بيشتر آشنا شويد.

 

 

دوربين مداربسته ضد مه چيست؟

دوربين هايي با ويژگي ضد مه Defog سيگنال هاي ويديويي غير فشرده را پيکسل به پيکسل در زمان واقعي تجزيه و تحليل مي کند. سپس رنگ ها، کنتراست و وضوح سيگنال نوري بهينه سازي مي شوند و به اين ترتيب، دوربين تصاويري را ارائه مي دهد که در آن اشياء و افراد به طور مشخص، حتي در هواي متراکم و چگال قابل رويت هستند.

در حال حاضر، يک رويکرد مشترک در دوربين هاي مدار بسته هايک ويژن براي از بين بردن آثار مه گرفتگي در تصاوير، استفاده از يک سنسور نوري با ويژگي هاي خاص است. اين سنسور نسب به امواج مادون قرمز IR حساسيت بيشتري را نشان مي دهد.

البته پيامد نامطلوب آن هزينه بالاي آن است. پيشرفت هايي که در توسعه فن آوري هاي ديجيتال صورت گرفته منجر به ظهور تکنولوژي هاي متعددي از جمله ويژگي ضد مه Defog شده است. اين تکنولوژي توزيع اطلاعات دريافتي را توسط يک سنسور تصويري تنظيم نموده و جزئيات رنگ ها، نور و کنتراست را به منظور بهبود کيفيت تصاوير افزايش مي دهد.

 

 

 

نحوه عملکرد ويژگي ضد مه Defog در دوربين مداربسته

در عملکرد Defog در دوربين هايک ويژن، عمق ميدان و چگالي مه در نقاط مختلف تصوير تشخيص داده شده و با استفاده از فرآيند فيلترينگ براي صحيح و طبيعي جلوه دادن آن استفاده مي شود. دو الگوريتم معمول براي اين تکنولوژي وجود دارد:

  1. الگوريتم افزايش کيفيت تصوير: در اين روش ضريب کنتراست نور به منظور بهبود عملکرد Defog بر اساس الگو هاي بصري افزايش مي يابد.
  2. الگوريتم بازيابي جزئيات تصوير: اين روش تشخيص مي دهد که به چه دليل کيفيت تصوير رو به وخامت مي گذارد (تشخيص چگالي مه در تصوير) سپس به بازيابي پروسه پرداخته و در نهايت کيفيت تصوير اوليه را بهبود مي بخشد.

 

 

 

کاربردهاي ويژگي ضد مه Defog

از چشم انداز کاربردي ويژگي ضد مه Defog معمولا براي دوربين هاي outdoor و اسپيددام هايک ويژن مناسب است که در معرض باران و مه قرار دارند. فناوري ديجيتال Defog را مي توان در بسياري از پروژه هاي فضاي باز مانند بزرگراه ها، راه آهن ها، بندرگاه ها، فرودگاه ها و … استفاده نمود.

 

  1. https://hiktejarat.com/product/td-7524as1/
  1. https://hiktejarat.com/product/nvr-208mh-c-8p/
  1. https://hiktejarat.com/product/thc-t140-p/
  1. https://hiktejarat.com/academyforexperts/

 

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:36

راهکارهاي امنيتي و نظارتي براي مراکز صنعتي

راه کارهاي هوشمند هايک ويژن براي ارتقا اهداف نظارتي و امنيتي پارک ها و مراکز صنعتي شامل استفاده از دوربين هاي مداربسته تحت شبکه براي کل سيستم نظارتي است. اين راه کارها شامل محافظت تمام و کمال از مکان مورد نظر با استفاده از دوربين هاي ديد در شب هايک ويژن، دوربين هاي ANPR با قابليت تشخيص پلاک خودرو ها و سيستم هاي آلارم با استفاده از قابليت هاي هوشمند محصولات هايک ويژن است. تمامي محصولات شامل دوربين هاي مداربسته، دستگاه هاي ضبط NVR و نرم افزار مديريت تصاوير ويدئويي است که مي تواند، يک پلت فرم ويدئويي قابل اطمينان، کاملا سازگار و انعطاف پذير را براي پارک ها و مراکز صنعتي ايجاد کنند.

مديريت درب هاي ورودي

دوربين هاي هوشمند هايک ويژن شامل دوربين هاي بولت IR مخصوص نصب در محيط هاي روباز، سازگار با محيط هاي کم نور و داراي قابليت هايي همچون منبع نوري جبران کننده، قابليت شناسايي پلاک خودرو (دوربين هاي مداربسته LPR)، قابليت شناسايي رنگ خودرو براي تشخيص ورود هر نوع وسيله نقليه اي هستند.

 

 

مديريت و حفاظت از محوطه اطراف

براي حفاظت از محيط پيرامون منطقه صنعتي مورد نظر مي توان از محصولات اچ دي هايک ويژن که تا رزولوشن 4K را نيز پشتيباني مي کنند، و نيز داراي قدرت برد IR تا فواصل 200 متر هستند، استفاده نمود.

 

 

کنترل و مديريت محوطه پارکينگ


دوربين هاي اسپيددام OUTDOOR هايک ويژن با قابليت زوم اپتيکال 23X، قابليت رديابي هوشمند، سازگار با محيط هاي کم نور و برد نور مادون قرمز IR انتخاب مناسبي براي کنترل و مديريت محوطه پارکينگ هستند.

 

 

مديريت مکان هاي پارک ممنوع

دوربين هاي مداربسته دام با قابليت IR و سازگار با محيط هاي کم نور و قابليت هاي ديگري همچون تشخيص نفوذ هوشمند به راحتي مي توانند ورود وسيله نقليه را به محوطه ممنوع و تعريف شده تشخيص داده و با کمک سيستم هاي آلارم اطلاع رساني کنند.

 

حفاظت از تاسيسات

  • چگونه مي توان يک پلتفرم سازگار و کاملا انعطاف پذير براي مديريت سيستم مدار بسته و تصاوير ويدئويي ايجاد کرد؟

با استفاده از پلتفرم کارآمد و يکپارچه HIKCENTRAL و دستگاه هاي NVR پيشرفته براي کنترل و مديريت سيستم آلارم و بهره مندي از تجزيه تحليل هوشمند تصاوير ويدئويي.

 

 

  • چگونه مي توان با استفاده از يک عدد دوربين تمامي زواياي يک مکان را بهمراه نقاط کور آنها پوشش داد؟

در اين مورد هايک ويژن دوربين مدار بسته تحت شبکه فيش آي Fisheye خود را که داراي رزولوشن هاي متعدد شامل 3، 4، 6، و 12 مگاپيکسل است پيشنهاد مي دهد. به علاوه با استفاده از سيستم نرم افزاري يا سخت افزاري de-warping (سيستم تصحيح پرسپکتيو براي مقابله با اثرات نويز و تاري ناشي از لنز دوربين مداربسته فيش آي) که به کمک LED هاي IR انجام مي شوند با استفاده از يک عدد دوربين مي توان تمامي نقاط مکان مورد نظر و همچنين نقاط کور آن را پوشش داد.

 

 

کنترل و حفاظت انبارها

  • چگونه مي توان به اهداف نظارتي مطمئن براي حفاظت از کالاهاي با ارزش دست يافت؟

دوربين هاي باکس Indoor مجهز به تکنولوژي DarkFighter هايک ويژن با قابليت ارائه تصاوير با کيفيت بسيار بالا در نور کم مناسب براي انبار مي باشند اين دوربين ها مجهز به لنز هاي Hd ديافراگم هاي بزرگ مي باشند که تصاويري عاري از هر گونه نويز ارائه مي کنند.

 

 

  • چگونه به طور همزمان تصاويري پانوراميک با جزئيات بالا از محل مورد نظر داشته باشيم ؟

با ادغام دوربين هاي مدار بسته فيش آي که تصاويري 360 درجه و پانوراميک ارائه مي دهند و همچنين دوربين هاي اسپيد دام 2 مگاپيکسلي با کيفيت تصوير بسيار بالا در يک سيستم مدار بسته مي توان تصاويري پانوراميک از محل مورد نظر داشت که کيفيت بالا داشته و قابليت نمايش جزئيات را نيز دارند.

 


استراتژي هايک ويژن | دوربين هاي حرارتي

هايک ويژن طيف گسترده اي از محصولات حرارتي را توليد مي کند که مي توانند تصاوير را در طيف بصري با شناسايي اختلاف دما بين يک شي و محيط اطراف آن ارائه دهد. دوربين حرارتي دو طيفي هايک ويژن اختصاصا براي اندازه گيري دما در کاربري هاي مختلف طراحي شده است. اين دوربين مجهز به يک دتکتور حرارتي و يک دتکتور نوري 2 مگاپيکسلي است. داراي صفحه نمايش لمسي 3.5 اينچي تصوير در تصوير نوري و حرارتي است. اين کار به کارکنان کمک مي کند تا به سرعت با اندازه گيري دما متوجه تغييرات دمايي محسوس شوند.

شاخصه هاي کليدي:

  • سازگاري عالي با هر نوع شرايط محيط زيست
  • توانايي تشخيص بسيار پيشرفته و دقيق
  • سنجش دما

استراتژي هايک ويژن | طيف کاملي از راه کارها

هايک ويژن متعهد است به:

  • نوآوري محصول بر اساس تراشه هاي با کارايي و تکنولوژي بالا
  • تحقيق و توسعه تکنولوژي

Coding & Decoding

  • گسترش روز افزون طيف گسترده اي از محصولات نظارت تصويري و راه حل ها

پيشنهاد هايک ويژن | هوشمندي بعنوان يک راه حل

هوشمندي در دوربين هايک ويژن، سيستم هاي نظارتي قدرتمندي را ارائه مي دهد که داراي قابليت هاي زيادي از مرحله ادراک، انتقال و ذخيره سازي تا مراحل تجزيه و تحليل و برنامه هاي کاربردي مي باشد.

افزايش و بهينه سازي امنيت سايبري

اين شرکت شرکت بخش بزرگي از در آمد خود را به ارتقا و بهينه سازي امنيت سايبري در توسعه، ساخت، تحويل و خدمات محصولات نظارت تصويري خود اختصاص داده است. از جمله دستاوردهاي آن در اين زمينه مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • سيستم مديريت امنيت اطلاعات هايک ويژن داراي استاندارد  ISO 27001 مي باشد
  • در حال حاضر شرکت در حال همکاري با شرکت هاي مطرحي نظير CISCO و ديگر شرکت هاي برتر است تا نيازهاي امنيتي، طراحي و تست هاي امنيتي به دقت مورد ارزيابي قرار گيرند.
  • همچنين در راستاي ارزيابي و مشاوره بهينه در سيستم هاي امنيتي خود، از سازمان هاي بزرگ بين المللي مانند ارنست و يانگ دعوت به عمل آورده است.
  • آزمايشگاه شبکه و امنيت اطلاعات اين شرکت از ابزارهاي پيشروي جهان جهت اسکن و تشخيص آسيب پذيري شناخته شده Known vulnerability و همچنين کشف آسيب پذيري ناشناخته Unknown Vulnerability استفاده مي کند.
  • https://tiamcctv.com/product-tag/ptz/
  • https://tiamcctv.com/product/td-7482aed-sw-ir2/
  • https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2523g0-is/
  • https://tiamcctv.com/product/td-7452ae1d-sw-ir2/

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 402 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:24

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی دندان بوده که نقش مهمی در زیبایی چهره و خنده‌های شما ایفا می‌کند. بر این اساس لازم است برای انجام ارتودنسی با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب اقدام به این کار نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارتودنسی نی نی سایت بپردازیم.

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان را می‌توان نوعی درمان دانست که در دندانپزشکی رایج است. در این درمان معمولاً به‌وسیله یک سیم که به دندان‌ها متصل می‌شود مشکلات و ناهنجاری‌های دندان‌ها صاف شده و تمام آنها به حالت یکدست شده در می‌آیند.

به طور کلی در درمان ارتودنسی معمولاً یک سیم فلزی درون دهان و روی دندان‌ها قرار گرفته تا به مرور زمان دندان‌ها صاف و یکدست شوند. لازم است بدانید که درمان ارتودنسی توسط وسایل مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر قصد انجام ارتودنسی و ایمپلنت را دارید ، لینک زیر می تواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

براکت؛ این نوع ارتودنسی که رایج‌ترین نوع آن می‌باشد به‌وسیله سیم‌کشی و نگین‌های براکت به دندان‌ها چسبیده شده و به نوعی در نقش دستگیره عمل خواهند کرد. انواع مختلف براکت به صورت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی تولید می‌شوند.

اینویزیلاین؛ این نوع ارتودنسی نیز همانند سایر انواع آن بوده و دندان‌ها را به جایگاه مناسب‌تری هدایت خواهد کرد. این نوع ارتودنسی از جنس پلاستیک شفاف بوده تا در هنگام استفاده در دهان کاملاً نامشخص بماند.

هدگیر؛ این وسیله نیز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار داشته است و وسیله‌ای بوده که روی سر افراد قرار می‌گرفته و از جلو نیز بوسیله یک حلقه فلزی دور دندان‌های آسیاب انداخته می‌شده است.

بایت پلیت؛ این نوع از ارتودنسی نیز برای حل مشکلات فک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در هنگام بسته شدن دهان اجازه نمی‌دهد دهان بیش از حد باز شود.

فنر الاستیک؛ این وسیله نیز نوعی فنر فلزی بوده که به براکت دندان‌های آسیاب بالا و پایین متصل شده تا انحراف آنها را اصلاح کند.

هربست؛ این وسیله نیز معمولاً در زمان رشد اسکلتی در کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به اصلاح تناسب بین دندان‌های بالا و پایین کمک فراوانی خواهد کرد.

مراحل ارتودنسی دندان

همان طور که در بالا اشاره شد، ارتودنسی دندان یکی از روش‌های بسیار مهم برای درمان انحراف دندان‌ها بوده و سبب صاف شدن دندان‌ها و ایجاد ترکیب زیبا و شکیل در آنها خواهد شد. مراحل ارتودنسی دندان معمولاً به یک صورت انجام می‌شود، اما در افراد مختلف و با توجه به جنس دندان و تعداد آن‌ها و میزان بهم ریختگی فرم دندان‌ها متفاوت‌تر خواهد بود. در اینجا به صورت اجمالی به مراحل ارتودنسی دندان اشاره خواهد شد.

در اولین مرحله دندان‌پزشک دندان‌های شما را مورد معاینه قرار داده و در صورت نیاز با انجام عکس‌برداری مشکل دندان‌های شما را مشخص نموده پس شیوه درمان و هزینه‌های آن را هم برای شما توضیح خواهد داد.

در مرحله بعد نیاز است تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. در واقع اگر لثه‌های شما دچار عفونت یا تحلیل رفتگی باشند ابتدا لازم است عفونت آنها درمان شده و سپس اقدام به ارتودنسی دندان نمایید. همچنین اگر دندان پوسیده‌ای داشته باشید نیز ابتدا باید آن را درمان نمایید.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

بعد از همه اینها لازم است بر اساس نوع ارتودنسی و جنس دندان‌های شما عمل درمان و سیم‌کشی را آغاز نماید.

ابتدا متخصص ارتودنسی نگین براکت را به چسب مخصوصی آغشته کرده و سپس از همان چسب به سطح دندان مالیده می شود. پس از آن نیز نگین براکت را روی دندان می‌چسباند. اگر نوع چسب از موادی باشد که حساس به نور هستند، متخصص ارتودنسی با تاباندن نور مخصوصی چسب را سخت‌تر می‌کند. این کار برای تک‌تک دندان‌ها انجام می‌شود. سپس بند ارتودنسی که یک حلقه فلزی پهن می‌باشد، دور دندان آسیاب بزرگ عقب دهان قرار گرفته و به دندان چسبانده می‌شود. لازم به ذکر است که سیم ارتودنسی به یک حلقه وصل می شود و سپس به دانه‌دانه نگین‌های براکت نیز متصل خواهد شد. اتصال این سیم معمولا از طریق شیاری صورت می‌گیرد که در نگین براکت قرار دارد.

زمان ارتودنسی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید برای هر نوع درمان پزشکی نیاز به طی مدت زمان خاصی است. ارتودنسی نیز یکی از درمان‌هایی بوده که طول مدت آن با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. برای مثال طول مدت درمان ارتودنسی با براکت به طور میانگین یک تا دو سال می‌باشد، با این وجود به هر میزانی که عمل ارتودنسی پیچیده‌تر باشد و یا به میزانی که دندان‌های شما از انحراف بالاتری برخوردار باشند، طول درمان نیز احتمالاً بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر در صورتی که در زمان کودکی عمل ارتودنسی پیشگیرانه یا همان مقدماتی انجام شده باشد، درمان آن در بزرگسالی هم سریعتر و هم با موفقیت بیشتری انجام می‌شود.

مراقبت از ارتودنسی

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن براکت نیز لازم است مراقبت بیشتری نسبت به مصرف خوراکی‌های سفت‌وسخت داشته باشید. مثلاً خوراکی‌هایی سفت مثل ته دیگ، هویج، سیب درختی، کلم بروکلی و غیر ممکن است باعث شکسته شدن یا کنده شدن براکت از دندان شده و یا موجب خم نمودن سیم ارتودنسی شوند. از سوی دیگر سعی کنید تا جای ممکن از جویدن برخی خوراکی‌های چسبناک که به دندان می چسبند مانند: آدامس، پاستیل، تافی و کارامل و از این قبیل خوراکی‌ها در تمام دوران ارتودنسی پرهیز نمایید و مراقبت های ارتودنسی را به خوبی انجام دهید. البته اگر از الانیر استفاده کرده اید می توانید آن را درآورید و سپس اقدام به خوردن کنید.

در صورتی که متوجه جدا شدن براکت از دندان تان شدید، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی خونسردی خود را حفظ نموده، سپس وضعیت را بررسی کرده و ببینید آیا سیم ارتودنسی هنوز به نگین براکت وصل است یا از آن جدا شده است. در صورتی که سیم هنوز اتصال داشته باشد می‌توانید موقتاً با کمی موم ارتودنسی، نگین براکت را به دندان خود بچسبانید و در اسرع وقت به پزشک حود مراجعه و با استفاده از چسب مخصوص آن را بچسبانید.

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:24

لینک دوستان

خبرنامه